I had the time of my life

Här kommer ännu en serie, denna gången faktiskt inte inspirerad av Ivannia.
Förvånansvärt nog.

image19

Nej, kära vänner, ovan har vi alltså Daniel (den fina utbytesstudenten från NZ) som klipper Robbins hår.
Och såhrä gick det verkligen till - har jag hört.
Daniel var tydligen en skrämmande syn när han gick lös på den stackars Robbins hår - har jag hört från en säker källa - och han saktade inte in en sekund ens när han klippte sig själv i handen.
Han fortsatte klippa, och jaa, Robbin fick faktiskt blod i håret.
Kanske inte så mycket som i min fina illustration av scenariot, men ändå, blod.
Det här var helt enkelt bilden jag fick i huvudet när jag fick historien berättad för mig.
Och nu blev ju inte resultatet så hemskt heller. Lite ojämnt kanske, men helt okej.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

HAHAHA den är klockren!! Fack josefine dina serier - kan man prenumerera??!

2008-02-09 @ 16:47:08
Postat av: Moa

Haha, precis bilden som dök upp även i mitt huvud :P Du ritar bäst!

2008-02-09 @ 17:00:50
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: Dante

seriöst, lär dig att rita i photoshop åtminstonde så ögonen inte strejkar, och hoppar kvickast ur sina hållor och på det mest kreativa sätt omedelbart begår ett fruktansvärt blodigt självmord som lämnar brutala blodfläckar som min stackars mor får lov att ödmjukast tvätta bort eftersom jag, blev blind.

2008-02-10 @ 22:24:18
Postat av: Josefine

Själva huvudsaken med dem är nog inte det estetiska -
för det är inte vackert, det kan jag inte påstå - utan det är humorn. Men den min käre David, den vet vi båda att du inte äger mycket gott av. Så jag måste säga att jag är genuint ledsen över att de inte bereder dig något nöje. Även om detta knappast är mitt eget fel utan snarare beror på dina genetiska anlag. ;D

2008-02-10 @ 23:24:15
URL: http://blackspot.blogg.se
Postat av: Veronica

Kan du inte lägga till det där med att han tänker på får? Snälla?!

2008-02-11 @ 17:15:59
URL: http://gladplastanka.blogg.se
Postat av: Jess

Haha, du ar ju bara bast vannen! Jag alskar dina serier, seriost!

2008-02-11 @ 20:02:20
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0