Jag hugger i sten

Bara för att jag hatar hela världen, endast för att jag är trött och för att det är morgon och för att jag måste vara här.
Waah. Idag hoppas jag att alla ramlar i trappor och sånt och slår sig. HÅRT.

Men, igår var en bra dag.

Jag fick höra att David har en nymfoman i sin klass.
"Spännande", tyckte jag.
"Mja, det har väl sina fördelar, men för det mesta ska den bruden alltid vara i centrum", tyckte David.

Idag, bli inte en bra dag.
Det är sådana här dagar man önskar att man var Lotta på bråkmakargatan - med ett automatgevär, eller liknande.
Det är sådan här dagar man INTE vill gå i skolan i hundratjugofem år.

So, just hit me hard and call me Charlie.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Josefiiiiiine...klockan är åta och jag är skolan :( Fan då. Vi ses sen..puss och heeeej.

2008-02-06 @ 08:03:48
Postat av: Jess

Vad ar nymfoman igen?

2008-02-06 @ 08:14:34
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0