Vem kan ro utan åror?

Ännu en härlig kväll har spenderats med flickorna i Jupiter.
Vi var dock "one woman short" i och med att Jonna är och roar sig i alperna (May the force be with her..),
men det hindrade oss inte från att ha sjukligt kul!
Kvällen började med ett parti poker som skulle ha gått så himla bra för mig, om jag inte hade haft sådan satans otur. Men det var kul som tusan i alla fall.
Och jag skulle kunna utvecklas till en riktig gambler tror jag. xP

Efter det blev det mat och massor massor av skvaller - jag hade svårt att hänga med där ett tag,
men det var utan tvekan intressant. Norrköping är möjligheternas stad - bara så ni vet.
Det är här det händer.

Efter maten ägnades resten av kvällen åt Singstar.
Stephanie och jag, som hade blivit totalt tillintetgjorda i pokern, gjorde en riktig comeback och tog hem segern med 10 poäng mot ynka 2 (eller 4?) vilket gjorde oss förtjänta av en chokladkaka.
Wehej!
Sedan blev det inga fler seriösa tävlingar, utan det spårade ur med diverse uppträdanden.
Jag kände att mitt starkaste bidrag var Poison med Alice Cooper.
Det var vackert, måste sägas.
Ivannia blev till och med lite rädd för mig så jag tror bannemej att jag lyckades!
Sen kan det ju inte hjälpas att jag skrek sönder rösten - man får ju offra sig för konsten. Maha.

Tack för ännu en underbar kväll flickor.


Jag älskar när du rör mig. Och när du är här.
Och jag hatar mer än allting att jag inte kan bli kär.
Jag önskar mer än allting att det fanns alternativ
till detta bittra, torra, trötta slöseri med liv.
Men jag måste konstatera, fan det känns helt oerhört,
att det jag älskade med oss har själva kärleken förstört.
För jag har ingen chans att ge det du vill ha av mig.
Jag bara älskar allt du är, jag älskar allt du gör, jag älskar allt du är..
.. Men inte dig. - Loke "Allt du är"

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hahahaha, ja för fan Norrköping ska man inte underskatta!

2008-02-25 @ 09:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0