Vi lämnar vår sorg och vårt sotsvarta samvete kvar

Äntligen är ja pigg igen!
Har kännt mig som en levande död helva veckan på grund av viss sömnbrist.
Jag var trött som tusan i måndags för att jag kvällen innan var tvungen att läda ut en underbar bok!
I måndags var vi på "Midnattsbokrean", vilken var väldigt kul men inte heller verkad positivt på min trötthet.
Och igår kunde jag inte ova för att jag var för trött.
Huvudet bultade och allt jag kunde tänka var "jag måste somna, måste, måste.."
Så i morse när jag vaknade och kände mig ungefär som en amöba bestämde jag mig för att ta sovmorgon och sova ut.
Det var skönt.
Så nu är jag pigg och glad.

Jag har pratat med Pamela. Hon verkar trevlig. Lycka.


Kommentarer
Postat av: Emil

jaha och vem sjutton är pamela då ???

2008-02-28 @ 12:45:09
URL: http://emilhk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0