You're the part of me that I don't want to see

Och så lite lågkvalitets mobilbilder.
Lite spritt under årets gång skulle jag tro.





1. Maja i favoritmössan på H&M. Tagen någon gång i september kanske.
2. Ett infall av egoism på en busshållplats.
3. Robert Pawlik i den, ach så efterlängtade, rosa glitterskjortan. Är det inte vackert så säg!
4. Robert igen, den här gången kunde han inte stå still. Sådan bilder blir så vackra på min telefon..
5. John i mitt kök. Jag saknar John en smula.. Tur att han kommer hem snart!
6. Jag och Johanna. Någon gång.
7. En läskig bild av ett.. ansikte (?) som jag inte vet hur/när/var den togs..
8. Steffie på midnattsbokrean. Hennes farbror har visst skrivit en bok. Steffie är stolt.
9. Steffie kan inte heller stå still, och visar kanske därigenom sina riktiga känslor för boken? Vem vet.
10. Kreativitet. Konst av mat. Äcklig mat.
11. Matkonst igen. Det här skulle föreställa en igloo tror jag.
12. Den vackra pumpan vi skapade runt Halloween.
13. Sara på sitt golv.
14. Lars Winnerbäck. Vackert.
15. Johanna och Tove i matsalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0