And by the way hun.. The dog threw up on Mr Waffles.

Helg igen, underbar efterlängtade helg - Och vad har jag sysselsatt mig med denna underbara lördag då? Jo.. jag började dagen någotsånär duktigt med att träna med Veronica och Maja, jättebra, eller.. kanske inte egentligen eftersom jag i veckan lyckades dra på mig en liten förkylning och sen stod ute i regnet i flera timmar och samtalade under natten. Så.. träningen var bram det var skönt att få komma igång igen, men snek om jag hem och kollapsade ungefär.
Jag hade ju tänkt att jag skulle ha en hemmakväll för jag fick för mig att det vore bra för mig. Fast så tänker jag ofta å andra sidan, och det slutar alltid med att jag klättrar på väggarna och måste hitta på något att göra.
Fast idag har jag mest legat avdomnad i min säng och smågluttat på One Tree Hill säsong 2, vilket förstås inte är fy skam det heller.
Kände mig en smula dryg som tackade nej till erbjudanden av söta vänner, eftersom jag säkert hade orkat med det egentligen om jag bara intalade mig att jag inte var sjuk (för tro mig, är det något jag kan så är det att intala mig själv saker) men jag kände faktiskt att jag inte skulle vara något vidare sällskap, och då kan man lika gärna strunta i det.
Och nu mår jag faktiskt bättre dessutom. Hurra för mig.

Fast nu tror jag ändå att jag ska gå och dra något gammalt över mig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0