Come into my world, I've got to know you

Åh ljuva morgonstund.. hm, eller kanske inte.
Jag är ju faktiskt inte direkt någon morgon-entusiast, snarare tvärt om.
Men jag tror nog att jag ska ta mig igenom den här morgonen också.

Jag hade en fin liten uppenbarelse igår på spinningen - i form av en stilig blong ung man med polisonger.
Och jag måste erkänna det, jag är en sucker för polisonger. Varför vet jag inte riktigt, men det ser jävligt sofistikerat och stiligt ut. Jag gillar det.
Fast då ska det vara snygga polisonger också. Och det hade den här pojken lyckats med.
Tyvärr uppstod hinder i och med en annan lång ung man som hade cykeln mellan oss, och lyckades skymma sikten hela tiden. Samtidigt som han utsöndrade en stark odör av.. ja.. svett, vilket i sig inte är så konstigt eftersom det var i en träningssal, men det gav mig ändå smärre andingsproblem.
Attans.
Men min träningstimma blev endå lite mer spännande, trots hinder. ^^

Fast.. jag fick sjukt ont i foten efter ett tag och kunde inte cykla stående.
Ignorerade det till en början, men tillslut gick det inte mer.
Fothelvete.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Josefine...

Jag tycker om dig :)

Hihi!

2008-01-31 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0