Emils hemliga fetisch

Leah

Igår stötte jag på ett stort mysterium på Emils blogg. Han svarade på frågor ur en sådan där tråkig lista som ciskulerar överallt på internet. Jag tror ni vet vad jag menar.
I alla fall så hade han svarat oerhört undvikande på frågan om huruvida han har en hemlig fetisch.
Sjävklart blev jag jättenyfiken och var tvungen att luska i ämnet. Så ovan ser vi alltså vad Emil gillar, så om man vill ha honom på fall ska man visst kringla håret som prinsessan Leah.
Haha, okej, egentligen var det väl kanske inte riktigt så han menade, men det skulle onekligen vara roligt. Så låt oss alla låtsas som att Emil har en stor crush på Leah. Jag ska nog tipsa alla han framtida flickvänner om att de ska använda sig av en guldbikini när de ska ha sina mer "intima" stunder. Kanske till och med ge dem en liten bild av prinsessan. För att hjälpa dem på traven liksom. Mihi. ^^


Kommentarer
Postat av: Emil

du ska få för de här.....

2008-01-10 @ 19:05:52
Postat av: Jess

vilken emil menar du, karlsson? Jag blir forvirrad!

2008-01-17 @ 07:43:20
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0