Men hallå!?

Alltså Ivannia Aguirre Santander! Man GÖR INTE såhär mot mig! Men skriver inte ett sms där man antyder att man har en massa saker att berätta men inte vill gå in på detaljer och upplyser mig om att jag måste vänta på att få veta allt till i morgon! Inte om man, som de flesta borde vara, är medveten om att jag är ungefär den mest nyfikna människa på denna jord. Hur ska jag kunna sova inatt?! Va? VA?!
Hm, nja okej, just det lär ju inte bli något problem i sig eftersom jag är dödstrött, men fortfarande! Raawr!
Jag vill veta, nu nu NU!
Jag hoppas att den stackars flickan inte är lyckligt ovetande om dessa fakta och att hon inte kommer bli sådär överdrivet chockad i morgon när jag bokstavligt talat flyger på henne och hotar henne till livet om hon inte spottar ut sin spännande information på tre röda.
Ungefär.
Annars måste jag ju tillägga att jag är glad för hennes skull eftersom det verkade positivt, och eftersom jag faktiskt är väldigt fäst vid denna smått underliga men på sitt eget sätt helt otroligt härliga person, så HURRA.
Det var då fan på tiden. Nu kanske jag tar ut en massa glädje i förskott osv men låt mig - jag är som sagt dödstrött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAAAAAAW vad soet! Men du får ändå inte veta xD Tänker inte fresta ödet PUCKO!

2008-01-25 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0