This is not healthy.

Nu har det äntligen skett, ögonblicket som jag längtat efter i ungefär ett och ett halvt år - Tandställningen rök i morse. Lyckan är!
Fast trots min otålighet att bli av med åbäket va rmin första reaktion ungefär "men nej sätt på den igen! AHH!"
Det är RIKTIGT läskigt att se sina tänder igen, de är.. gigantiska. xP haha, och jag känner mig naken!

Min kära far formulerade det i telefon till Sara som att: "Jaa.. Josefine, hon är nyrenoverad och flera kilo lättare!"
Han har alltid haft ett underbart sinne för humor. xP

Människan kan ju i stort sätt vänja sig vi vad som helst, och jag antar att ävenj ag kan såt ut med en plastbit i munnen på nätterna. MEN DET ÄR ÄCKLIGT! Och jag gillar det inte! Men som sagt.. man vänjer sig. ^^
Jag känner mig något fruktansvärt oattraktiv för tillfället. Wööh.

Men det blir ju bättre det också.
Grattis till mig i alla fall, och.. jag lovar, jag är glad! Trots alla klagomål. ;D

Kommentarer
Postat av: Steph

yeah, yeah xp

2008-01-18 @ 11:31:20
Postat av: Moa

Jag vill se dig!

2008-01-20 @ 02:05:51
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0