When the war came

Idag led jag förskräckligt av en slags "övertrötthet", vilket resulterade i en hel del riktigt usla skämt och en stor portion med skratt. Väldigt kul faktiskt.

"Yes honey, me and your dad would much rather you got your bears from us than from a stranger who sells them on the street.."

Men jag slutade klocken tolv idag och det var riktigt välkommet.
Så det blev att åka hem rätt så fort och underhålla sig med.. diverse mer eller mindre viktiga saker.
Och sen åkte jag och tränade med Veronica. Vi roade oss med att räkna esteter och kom upp till den, inte så dåliga, summan av fyra.

Så jag vill tillägna en liten rad till Veronica Nuija, bara för att hon är så himla bra.
Och för att jag beundrar henne, massor.
Men framförallt - för att hon är en sådan fin vän.

Visste ni förresten att det finns en sida där man kan rösta på när man tror att Britney Spears kommer kola av. Gissar man rätt får man ett Playstation 3.
Jag har inte bestämt mig för om det är obeskrivligt komiskt, eller helt enkelt bara tragiskt, än.
Jag får sova på saken.

För nu är jag dödstrött och ska faktiskt, efter många om och men, försöka släpa mig upp till min säng.

På tal om ingenting förresten.. Mensvärk.. Det måste ju absolut vara Guds gåva till kvinnan. Mjaah.
Särskilt underbart är det när smärtan sprider sig från magen och ner i benen i kramper.
Kan det finnas något bättre sätt att tillbringa en kväll? Knappast. Höwh.
Godnatt var det ja.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0