Bag in da box

Nu har Sportscamp stängt. Det känns så jäkla skönt.
Två dagar kvar att jobba med att riva ner bara, sen är jag ledig hela sommaren. Wej.

På Sportscamp har jag lärt mig:
Barn gillar pizzabullar.
Barn gillar gurka.
Barn gillar majs.
Samtliga låtar som spelas på East FM. Ofrivilligt.

I disken förstår ni, har vi radio. Den upptäcktes andra veckan tror jag, och sedan dess har den stått och pumpat East FM så att diskmaskinerna hoppat. Ungefär.
Majoriteten vinner förstår ni..
Själv tycker jag att det enda bra med radiokanalen är att det "aldrig är mer än en minuts reklambreak". Fast.. Jag vet inte om det kan kallas positivt egentligen.

Men. En låt har jag faktiskt fastnat för.
Underbart.




För övrigt är jag ensam igen.
Familjen har åkt upp till Norrland och släkten.
Men, jag är nästan frisk nu!
Wehej!
Jga sov till klockan två idag. Sjukt länge - men - jag tror att det var precis vad jag behövde.

Nu ska jag maila min nya tyska.
Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hahaha! Bag in da box alltså. Josefine, det trodde jag faktiskt inte. När ska vi ha sleepover? Och du - åk inte.

2008-07-21 @ 00:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0