Hello, good morning, how have you been?

Jag har förlorat min kines!
Dumma Hongkong och dumma stipendium som dumma kineser tar tillbaka.
Min kines var ju perfekt.

Nu får jag bo med en tyska istället.
Hon luktar säkert korv. Och heter Helga.
Korv-Helga.

ALLES ÜBER EINEN KAMM SCHEREN!

Visst liksom.


Jag är inte esam längrer för övrigt. Min familj kom hem igår.
De hade saknat mig. Jag hade saknat dem också, mest när jag skulle sova.
Brrr.
Fast.. De åker igen på fredag, så då blir det till att vara ensam igen. Men.
Jag kanske får lite sällskap av min kära bror. Lite.


Det är tillåtet att hålla med när någon talar illa om någon av sina egna familjemedlemmar,
men det är inte tillåtet att själv tala illa om någon annans familjemedlemmar. Inte ett ord.
Tyst.
Family comes first. Tänk på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA-HA-HA-HAAA! Tyskor är äckliga och luktar svett

2008-07-14 @ 20:00:43
Postat av: Veronica

2008-07-14 @ 20:43:36
URL: http://gladplastanka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh. Vill ha en ny dator. NU! En tyska kan du i alla fall förstå. Hon är säkert bra, men inte på engelska...

2008-07-14 @ 20:45:08
Postat av: kim

Ha, en tyska! En Fräulein!

Synd för din kines lät så underhållande med hennes engelska..

Jaja, för övrigt du borde ge dina arbetskamrater en bild på mig och säga att jag alltid ska ha extra mycket mat, man får för lite.

2008-07-14 @ 21:37:39
URL: http://900411.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0