I don't know when, confused about how as well

En liten uppdatering av mitt liv kanske?

Jag jobbar fortfarande som en tok men nu känns det faktiskt som avv jag börjar få ordning på det sociala litegrann också. Det är bra.

Jobbet är bra för övrigt. Det är roligt - eller - folket är kul i alla fall.
Helgalna.
Som igår när vi satt och fikade (Mycket bullar blir det..) och Mershi (lite överseende med stavningen begärs här) berättade att hon alltid trott att enhörningar finns på riktigt.. Hon hade till och med haft en diskussion om det med sin lärare i  fysik/biologi och haft som argument att "om sjöhästar finns, så finns enhörningar". Sjöhästar är ju sagodjur eftersom de finns med i Den lilla sjöjungfrun som riddjur.

Eller Heidi som på frågan "Vad har man i en fruktsallad?" glatt svar "GURKA OCH TOMAT!"

Fast det i särklass bästa under hela tiden var Izla (stavningen igen här.. rätta mig kanske?) när hon stod och portionerade ut pannkakor. Jag gick förbi precis i tid för att märka att det var en liten diskussion runt pannkaksbordet och höra en arbetsledare (Sabina) skrattandes fråga en annan (Mathias) :

- Jaha, och du har bara försökt med tjejerna eller?
- Ja.

Sen gick de. Jag, som är lite nyfiken sådär, undrade vad det var frågan om och besätmde mig för att fråga Izla:

- Vad var det där om?
- Ja, alltså, han ville ha sex.
- Jaha.. ? Eller.. va?
- Ja, men jag bryr mig inte. Jag skulle kunna ge honom sex!
- Vad fan?!
- PANNKAKOR! SEX PANNKAKOR!

Jag dog en smula innombrods. Fast på ett positivt sätt.
Fint.

Nu har ju min familj lämnat mig ensam, vilket är jätteskönt på vissa sätt men smådrygt på andra.
Jag får roa mig bäst jag vill liksom.
Igår lyckades jag somna iaf. Ensam. I ett tomt hus.
Det tog ett tag.

Ikväll: Utebio. Mys.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Hahaha, så jävla typiskt Heidi. Klockrent. Saknar dig, bitch kompis. Med betoning på bitch, då det takes one to know one <3

2008-07-14 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0