Why so serious?

Moa gav mig en fin skiva i födelsedagspresent. Den innehöll bilder, filmer och ljudinspelningar som vi skapat som barn. Typ. Alltså, mellan 11 och 14 år borde det röra sig om. Lite smått och gott och så.
Fy fan så vi sett ut.. Och helgalet hur tekniska och kreativa vi var då. Vad hände egentligen?
Smakprov. (YAY!)


Såhär söt var jag som trettonåring. Och såhär sneda var mina tänder. Det var ju tider det..


Och såhär söta var jag och Malin - Moas lillasyster. Charmigast liksom.


Det här är alltså John. Jag har inget minne av vart den här bilden kommer ifrån, men med på skivan var den i alla fall. Hysteriskt kul. Till höger syns också mitt ena öga, som det såg ut en sommarkväll på utomhusbion för ett par år sedan.

 
Såhär fina var jag och Moa när vi handlade på Konsum för lite mer än ett år sedan. Det kan hända rätt så mycket på ett år..

   
Såhär hysterisk var jag när Moa fyllde arton. Den sjätte september alltså. Förra året. Vackert. Oerhört.

 
Slutligen. Till vänster; I kontakt med min mer alkoholiserade sida. Till höger; I kontakt med Moa. Slående.

Kommentarer
Postat av: Moa

haha! vi är det bästa paret genom alla tider :P

Det där jonnebilden har jag också funderat över. minns att jag fick den på msn av dig för jättelänge sedan, men var den kom ifrån innan det vet jag inte...

2008-08-02 @ 23:15:57
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0