Delighting in your company

Sommarlov, äntligen, i morgon, underbart.

Stockholm i lördags - sjukt kul - även om vi var en aning dryga mot varandra mot slutet, eller ja, hela tiden.
Jag fick träffa Ylva också och det var helt underbart!
Dagens bästa:

Ivannia:
Vad heter grekernas motsvarighet till Merkurius? Du vet, han med vingarna?
Stephanie: Hm.. jag vet inte.. Herpes?

Intre riktigt där Steph.

Vi roade oss i alla fall kungligt i huvudstaden och jag gjorde en hle del fina inköp.
Fint.

Jag står med bara ena foten kvar, men det är inte med vilja. Jag tror att det är någon slags försvarsmekanisk.
Dessa oförklarliga humörsvägningar, åh, vad folk borde vara trötta på mig egentligen.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Ja, det borde vi faktiskt. Men av någon oförklarlig anledning så är jag det inte - detta säger jag med BARA kärlek. Och för att citera Bobban: you're gonna make me lonesome when you go.

2008-06-15 @ 01:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0