Värdlens bästa räddningsptarull, som löser fallen för din skull

"Jaa.. som att judar skulle vara mer värda än kanel!"
- Veronica 30/5 - 08 (Det finns visst en antisemitist i oss alla.)

"Jag tror faktiskt att jag identifierar mig lite med Quasimodo.."
- Ivannia 24/3 - 08 (Hästen, helt på tal om ingenting..)

"Jag tror att det könsordet används så ofta just för att det ligger så skönt i munnen!"
- Sylve Johansson 2/6 - 08 (Kulturläraren om ordet kuk.)

"Kom ihåg att vresighet är livets nageltrång."
- Jonna 2/6 - 08 (Ah, Sensei!)

"Alltså.. jag tror inte åp Gud, men jag tror på Jesus - Han är så söt!"
- Stephanie (Någon gång i en djup diskussion om religion.)

Kommentarer
Postat av: yiskha

du ar sot o jag saknar dig. Gulligull.

2008-06-09 @ 12:52:00
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0