Every inch of me i bruised

Såhär tänkte ju jag då, att även om man fick förbannat ont i foten för flera veckor sedan så behöver inte det betyda att det sitter kvar. Rimligtvis borde det ha gått över ohc rimligtvis borde det fungera lite bättre om man har skor med hårdare sula.
Så tänkte jag.. men ack så fel jag hade.
Mina spinningdagar är nog över.
Jävla skitfot.
Jag tror att det är någon närv som kommer i kläm eller, nej jag vet inte vad.
Kriget mot min kropp fortsätter, någon som skymtar ett begynnande tema kanske?
Nej, just nu kommer vi inte alls överens.


Jag träffade ett sött barn idag.
Det är honom jag ska sjunga för.
Fast allvarligt talat blev jag mer kär i hunden - Bamse.
Jag vill sjunga för Bamse på hans dag istället för att sjunga för Sixten.
Att fira att han ska heta Sixten.. Visst, det är gulligt ungefär tills han fyller 6.
Sen blir det fult.
Dessutom kommer han säkert att bli kallad typ "Siggan".
Jag tycker synd om honom..

Det är förresten jag som är pricken över i:t.
Bara så ni vet, liksom ut ifall att ni alltid har undrat vad det är så kan jag upplysa er om att - det är jag.
Fint.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

det, min kära vän josefine, kan jag hålla med om. men kom ihåg - det var inte jag som sa det... moahaha. det är antingen suffering makes you a better person, or a different person. sedan kan man ju fundera... ^^

2008-03-14 @ 07:09:36
URL: http://tellmarthayouloveher.blogg.se
Postat av: Ivannia

HAHAHA, ja för fan, när han är 60 år kommer det bara att låta som en alkoholiserad gammalt peddo!

2008-03-14 @ 14:38:58
Postat av: Veronica

Bamse är ett av de vanligaste hundnamnen jag tycker det är fult.

2008-03-14 @ 22:27:38
URL: http://gladplastanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0