He's got to be larger than life

Åh så oerhört depressivt.
Jag skulle vara lite duktig och knåpa ihop musiklistor på mina fina nya iPod så jag bestämde mig på at göra en för bra dagar och en för inte lika bra dagar.
Fint tänkte jag.
Men sen visad sig att jag inte hade så värst många glada låtar.. Och de låtar som jag trodde var glada var visst inte det. Attans.
Så det blev ungefär hälften så många glada låtar som "mindre glada".
Jag kanske är lika emo som Stephanie. Nej.. knappast. Ha.

I övrigt har det varit en fin dag. Gitarrlektionen var bra, lektionerna var ganska produktiva.
Så tränade jag efter skolan vilket gick bra, men jag måste säga att ledaren för passet var helgalen!
Friskis-rop i all ära, men det där lät snarare som något som plågades.. mycket.
Fast hon var bra, och sjukt stark. Jag skulle också vilja vara så stark.

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle vara duktig och få en massa gjort på arbetet om 60-talet. Men jag har varit seg och haft huvudvärk större delen av kvällen så jag tror nog att jag skjuter upp duktigheterna till morgondagen.
Nu försöker jag lyssna på "gladlistan" också, men den ger mig mest huvudvärk. Vad är felet?

Jag borde nog sova.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Var det Alexandra?

2008-03-19 @ 08:35:25
URL: http://gladplastanka.blogg.se
Postat av: Stephanie

boohoo, you (härmar ivannia och dig för jag vill inte säga det W-word) horse. i am no emo. även om jag kände för att gråta idag över världens jävla orättvisor och hemskheter. i hate humanity. overall då alltså. men jag har bara konstigt många hormoner eller... trånga tårkanaler?! sa inte guiden att hennes katt ögon rann hela tiden och hade en massa var? there you go. me in a nutshell. utom all var. ugh. jag ger upp. I AM emo AND I SUPPOSE I'M PROUD.

... tar tillbaka det där.

2008-03-19 @ 16:42:57
URL: http://tellmarthayouloveher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0