I en annan del av Norrköping #4

Jag tycker förresten att vi firar hemkomsten med ännu ett avsnitt. ^^

Den här gången handlar det om att åka skidor.
Det handlar också om den oerhörda frustration man känner när man inte får som man vill och hur inget riktigt fungerar när man inte kan kommunicera ordentligt. Ska jag lyckas få Jessica att förstå vad jag vill att hon ska göra? Och varför ringde alarmet egentligen?

Jag ger er alltså Rommeresan, ett år sedan. Enjoy.



Min personliga favoritreplik är:
"Kolla! Om den där ungen kan så kan du!"

Dessutom hoppas jag verkligen att jag inte låter sådär i vanliga fall.. Vi kan säga att jag kände mig som en sur och gnällig skitunge den där dagen - och därigenom också lät som en. (Lägg även märke till den oerhörda glädje jag känner när jag fångar små skrikande, vilsna barn på film..)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du måste skriva lite om candide, förstår du väl?

2008-03-24 @ 12:54:14
URL: http://gladplastanka.blogg.se
Postat av: jess

men du ar ju helt underbar. Jag kunde liksom inte sluta skratta nar jag sag denna video. Ett klingande skratt anda nere fran maggropen. Jag saaaaknar dig galet mycket. Fast saknar besskiver inte hur jag kanner nar jag horde din rost. UHH!

2008-03-26 @ 19:09:05
URL: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0