Yippie-Kayey Motherfucker

Så var det ju det där med Stalker.
För er som inte vet, nej jag orkar inte förklara så utförligt så ni kan spela mobilspel så länge, är det en lek som vårt kära elevråd har anordnat för att gynna kamratandan och få oss elever att binda vänskapsband mellan programmen (antar jag) ch det går ut på att man får en perosn osm man ska döda, helt enkelt.
Du jagar någon, någon jagar dig - men du vet inte vem.
Nervigt.

Så, på lappen jag får när jag anmäler mig står namnet på en viss unge herre vid namn Eric Lager.
Aldrig hört - attans.
Så jag kollar upp honom i katalogen - aldrig sett så pass att jag vet vem han är. Dubbelattans.
Nåja, det visar sig sedan att Eric är Teds lilla gullepojk. Trippelattans.
För såhär är det.. Ted, som ligger bakom hela leken i princip (den är hans lilla bebis, hans enda förstfödde son, han älskade kärleksbarn etc etc etc) är galen! Spritt språngande.
Förutom Ted (som är galen - observera GALEN!) har Lager också en arme av små Ns-brudar som springer honom i hälarna och slickar hans händer. Okej, kanske inte.. men jag skulle inte bli jättechockad om de faktiskt gjorde det.
Allt det här gör ju att pojken blir lite svår att komma åt.
Det hela blev ju inte precis bättre av att Ted, med konstant telefonkontakt med sitt hjärtegull, följde mig i hälarna större delen av dagen och rapporterade om jag så kliade mig örat.
Jag fann det en smula irriterande..

Men nu är det såhär.
Jag har en plan.
Och summan av det hela är helt enkelt att inom en mycket snar framtid kommer den lille stjärtgossen att vara död. Vilket i sin tur eliminerar Teds alla försök att på något vis delta i leken.
MOHAHAHAHAHAHA.

(Ska kanske peka ut lite sådär i förbifarten också att jag faktiskt inte har något emot pojkarna.. egentligen.. men just nu tävlar vi faktiskt. Och de har gjort mig arg. Litegrann sådär.
Funderar lite på om Lager är en sådan som googlar sitt namn då och då.
Det vore en aning spännande.)




Kommentarer
Postat av: Stephanie

Sickan!

2008-03-07 @ 17:41:33
URL: http://tellmarthayouloveher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0