Every breath we drew was hallelujah

Det har varit en händelserik helg. En kul helg dessutom.

I fredags skulle jag leka med Ivannia, och vi skulle bara snacka skit, äta skit och se på skitfilm.
Var det planerat.
Men Ivannia fick för sig att det vore kul att skrämma upp miq och hyra skräckfilm.
Den stackars flickan hade ingen aning om vad hon gav sig in i.
Så vid sjutiden eller så infann hon sig i mitt hem och vi gjorde goda, och extremt mättande,
fruktsmoothies.
Sen var det dags för filmen.
Den handlade om ett barnsjukhus och barn som bröt sina ben fastän de låg i sina sängar.
Läskigt.
Men värst av allt.
Av alla jäkla platser i hela världen, vart utspelar den sig om inte ISLE OF WIGHT. (!)
Hästjävel.
Men, trots att jag drömde mardrömmar och så efteråt så var det en trevlig kväll.
Ivannia är fin liksom.

Lördagen började med att jag och Veronica var hurtiga och sprang. Duktigt duktigt.
Sen segade jag mig hela dagen, vilket var otroligt skönt, för att sedan träffa Sara vid åtta,
dra iväg till Eneby och träffa lite folk och så. Det var helt över förväntan roligt faktiskt.
Jag lyckades till och med med konststycket att få min käre bror att komma och hämta oss trots att han låg och sov.
Han är rätt så bra den pojken.
(Gle Häst)
Det var en lyckad kväll. Fast.. lite synd var det om Sara som inte fick dricka.
Förhoppningsvis hade hon trevligt ändå.

Idag har jag varit lite småseg sådär, men jag lcyakdes ta mig iväg på Aerobics och efter det hem till Veronica för att spela gitarr och sjunga, plugga litegrann och äta tårta. Mums.

Nu är jag trött och upptäcker pojkar på youtube.
Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: sara

jadå, jag hade trevligt =)

2008-05-19 @ 07:45:10
Postat av: Ivannia

Hahaha. GLE häst.

2008-05-19 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0