I'll send them howling. I don't care, I've got ways

Nu är det officiellt. Jag är kortast i familjen.
Det suger ju lite..
Och allvarligt talat? Hur kan en liten pojk växa flera centimeter på bara ett par veckor? Galet.

Precis tillbaka från gitarrkonsert för övrigt. Det gick bra, men det var bättre förra gången när det bara
var en massa trumpetande barn och deras föäldrar. Då kände jag mig duktig.

Det är rätt så mycket just nu.

Jag är inte en sådan där människa som kan jaga en annan hur länge som helst utan att få någon respons.
Jag fungerar inte så. Så jag väntar.

Jag har drömt om kattungar flera nätter i rad.
Fina små kattungar - jag vill ha en!



Kommentarer
Postat av: Ivannia

HAHAHA!!! Josefine och kattungar....HAHAHAH!

2008-05-14 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0