Isle of Wight #40

Tisdag

Det ar ingen fara med mig.
Jag kanner att jag borde tala om det for er.
Foregaende inlagg var inte menat att lata sa depressivt.
Jag var nog bara trott, och det var mandag. Uppenbarligen ska jag inte skriva pa mandagar. Jo. Jag borde undvika det da det troligen skulle resultera i nagon slags massraddning fran Sverige.
Men tack sa galet mcyekt for att ni bryr er.
Jag alskar er.

Idag. Lektionerna ar avklarade. Nu ska jag bara ha musik litegrann, vilket innebar att jag lanar en gitarr och sitter och plinkar lite i ett rum, och sa ar det Cinderella rehearsals. Spannande spannande.
Fast jag ar lite halvkrasslig och kanner inte sa jattemycket for att sjunga. Attans.

I mrogon ar det 5 november - Firework day.
Jag har inte den blekaste aning om vad det innebar, men det blir nog spannande.

Herregud. Jag ar omgiven av engelska pojkar som diskuterar hur langt det ar mojligt att kasta en fotboll. De kommer inte fram till nagot vidare ar jag radd..


Och sen. Ivannia.
Vill du att jag ska grata eller?
Den glana hasten skrev typ det gulligaste inlagget jag nagonsin last.
Fast.. det ar sa fullspackat av interna grejer att ingen annan an jag ens kna forsta hur javla urgulligt det ar.
Min allra allra karaste hasjavel.
Du ar bast helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

man behöver inte vara glad hela tiden.

2008-11-04 @ 20:21:51
Postat av: Ivannia

Ååh. Jag har ju mascara på mig. Fyfan vad jag saknar dig jävla människa.

2008-11-06 @ 09:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0