Isle of Wight #44

Jag lovade ju bilder på det nyfärgade håret.
Lite annat kommer med i bara farten.
Varsågoda - mitt half term i bilder.



Såhär söt var jag när jag färgade håret. Observera bristen på irisar. Otroligt snyggt liksom.
Har ni någonsin sett en vackrare syn?



Seda i ett nötskal. Är det bara jag som kommer att tänka på katten i Alice i underlandet?



I egocentreringens sanna andra. Här har ni håret i all sin glans. Sen kan man ju fråga sig vart näsan tog vägen,
men det är en helt annan historia.



Alltså. Jag tror itne riktigt att ni kan greppa lyckan jag kände när jag fick syn på den här.
Jag stod och hoppade framför disken ett bra tag, tills Seda släpade mig därifrån.
Mamma Scan på Somefields i Newport liksom.



Såhär vackert var det på bussen påväg till Cowes på torsdagkvällen under halft term.
Jag var inte jätteglad över att bli fotograferad kanske.
Shaun var inte jättebrydd. Och i övrigt så sammanfattar bilden mitt lov perfa. Galet och roligt.



Alla var inte fotoskygga förstås. Fast.. Seda och Reka är posers. Det är redan fastslaget.



Reka och Seda va rnog de enda som uppskattade kamerablixten faktiskt.



Eugen gjorde om mig till en proper Russian babuschka. Jag var inte jätteroad.


   

Såhär laddade var vi inför Bonfire Night. Sedan insåg vi ju att det inte var så mycket att hänga i julgranen.
Men när bilderna togs var vi lyckligt omedvetna om det.



Såhär sött kan det bli på bussen hem dessutom. Jag sympatiserar med de två tjejerna som satt bakom.
De var helt och hållet övertygade om att de blev smygfotograferade. Heja Seda och hennes obefintliga papparazziskills!

Kommentarer
Postat av: Ivannia

5 toasters för håret! och du, shaun...not bad...

2008-11-07 @ 10:21:38
Postat av: Jess

Ivannia, du tar orden ur min mun. Håret var skitsnyggt och ja Shaun, vilken heting. Heja!

2008-11-07 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0