Isle of Wight #52

Tisdag

Den dar biofilmen blev det ju inte sa mycket av.
Vi gick ju dit forstas, men fick hora att Ryde Cinema inte visade Mirrors idag eftersom taket lackte.
Det regnade sa jakla mycket att taget pa biosalongen inte holl. Fy tusan.
Och sa hade de sma plasthinkar overallt, for taket lackte. Sma droppar.

FY FABIAN tankte jag.

Men vi gick till Joe's och fikade istallet. Det var ratt mysigt.

Idag ar det sol. Jag ar lycklig.
Jag har inga mer lektioner idag, sa det kanns bra.
Men att stanna kvar i skolan och sjunga till klockan sex kanns mindre motiverat.
Jag hoppas att vi kommer nagon vart idag.

Kommentarer
Postat av: Jess

Jaha det är den filmen pappa pratar om hela tiden, varje gång jag har dragit hem några polers sedan han laddade ned den har han smålett och sagt "Ni kan ju se mirrors" Jag har inte insett vad det är för film, men jaha, det är en aktuell film alltså. Men sjunga är väl kul?

2008-11-11 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0