Isle of Wight #53

Onsdag

Borjan pa slutet av veckan har borjat. Wehey!

Idag nar jag gick till skolan kande jag en oerhord langtan efter ett par riktiga rejala svenska lovika vantar.
Engleksmannen verkar inte ens ha hort talas om fenomenet tumvantar.
De springer istallet runt och tror att de kan fa varma hander i snortajta fingervantar.
Newsflash! Det funkar inte.
Inte for mig i alla fall.
Nej. Ge mig ett par rejala tumvantar. Helst med nagot sadant dar fint monster (hahahaha, ibland ar det sjukt kul vad som hander med orden nar man inte har tillgang till alla bosktaver) pa.
Det vill jag ha.
Tack.

Jag kanske skulle borja sticka?

Kommentarer
Postat av: sara

jag har köpt nya jätte varma tumvantar :) tänkte bara att du kanske ville veta det.. men hoppas det går bra med äckliga fingervantar i äckliga england.

2008-11-12 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0