Isle of Wight #55

Lordag

For jag sitter hemma hos Loivsa la la la.
Jag ar matt och glad - resultatet av en mycket god frukost bestaende av aggrora och pannkakor. Mmm.
Mycket agg och proteiner och annat sadant dar bra.
Fint for oss liksom.

Svenskkvallen var helbra, oman galet stressig (jag glomde allt. Inga sverigetatueringar alltsa, det far bli ikvall eller nagot) och vi at kottbullar och spagetti med ketchup, och pannkakstarta efterat. Mums.

Sedan upplevde jag och Lovisa akta tattighet, det var spannande. Och vi lyckades slarva bort en halsduk. Mindre lyckat kanske, men anda ratt skillat med tanke pa att vi liksom inte var.. nagonstans alls. xD

Far se vad for skojigheter vi hittar pa ikvall.
Nagot kul blir det nog.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0