Isle of Wight #54

Fredag

Nu ar det helg igen la la la.
Ikvall ar det Svenskkvall som galler hos Lovisa.
Vi ska laga nat och bjuda utbytisar, och annat lost folk, pa kottbullar och brunsas och kladdkaka eller pannkakstarta.
Det blir fint.
Svenska fejk-tatueringar ska de fa ocksa.
Och sa ska vi lyssna pa enbart svensk musik.
Lasse for hela slanten. Och lite Hakan kanske. Och Bjorn Rosenstrom, for han ar Lovisas favorit.

Sen far vi se vad som hander.
Det blir nog en fin helg, det brukar bli sa.

Egentligen skulle jag satta mig ner och sammanfatta ett kapitel ur The Business of Tourism nu, men jag kanner inte att jag ar sadar jattemotiverad. Tyvarr.
Men det ar frivilligt jobb i alla fall sa jag kna skjuta upp det till pa sondag.
Det ar bara fredag en gang i veckan trots allt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0