Isle of Wight #57

Hahaha. Jag skrattar at mig sjalv.

Ibland ar jag sa galet overanalyserande att jag analyserar en relation, kommer pa framtida problem som skulle kunna dyka upp och far panik - innan relationen ens existerar.
 
Samtidigt ar jag lite som en mygga som inte kan lata bli att flyga mot ljuset i en sadan dar myggdodarmaskin. Trots att jag vet att det kommer ga at helvete, rent ut sagt.

Till mitt forsvar?
Vad kan jag saga.. uppmarksamheten tilltalar min hybris.

Sorgligt ar vad det ar.


Terapishopping - som balsam for sjalen.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Uh oh. Bådar inte gott.

2008-11-17 @ 15:27:31
Postat av: Anonym

Vem är han????

2008-11-18 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0