Isle of Wight #60

Fredag

Hoho.
"Hej, det ar vi som ar den manliga halften av invanarna pa Isle of Wight. Vi finns har for att se till att din vistelse har blir sa problematisk som mojligt. Du kan tacka oss redan nu om du vill." Typ.

Dod at er. DOD! 

Nej, jag tror visst att jag sitter och overreagerar lite, men allvarligt talat? 
Jag far ju spunk. 

Annars ar det fredag, vilket aldrig sitter helt fel.  
Balen ikvall blir forhoppningsvis trevlig och.
Alla tjejer ar helt i extas. Jag kanner att joo, det blir nog kul. Men jag tanker inte lagga mig till med nagra farvantningar.
Jag tanker ga dit utan att forvanta mig nagonting, och bli glatt overraskad. Sadetsa. ^^

Snart har jag rehearsals igen.
Bara en timme idag som tur ar dock. Fint.
Nasta vecka ar det Tisdag till Lordag.
Sa.. det var trevligt att lara kanna er.
(Ja, jag kommer alltsa avlida av tristessen. Typ. Om inget drasiskt sker. Det kommer ga extremt langsamt och vara plagsamt ocksa. Stackars mig.)
Fast.. nu ar det bara en vacka kvar, sen ska vi bara visa upp spektaklet. Bara tanken gor mig kallsvettig. Inte sa mycket for egen del (jag gor trots allt inte sa mycket) utan snarare for de som faktiskt har roller. De som inte har lart sig sina repliker an. Usch. Vi far se hur det gar helt enkelt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är jättenyfiken på hur balen gick! Berätta!

2008-11-23 @ 16:58:51
Postat av: Ivannia

Håller med föregående talare.

2008-11-24 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0