Isle of Wight #64

Mitt liv i bilder, varsagoda.



Vi skulle till Godshill pa tjejkvall, men vi missade busshallsplatsen.. Sa vi hamnade i Rookley, fick panik
och gick av. Sen fick vi vackert ga en halvtimmes vag till Godshill. Jag blaste nastan ivag.



Vi var fina och hade ansiktsmasker.



Hett som tusan var det vill jag lova!



Debbi, Seda och Reka. Fina tjejer.



En kvall nar vi skulle pa bio sa visades inte filmen pga vattenlackor. Fabian blev sahar besviken, och visste
inte alls vad han skulle gora av sin gigantiska popcornlada.



Vi hade svenskmiddag. Mmmmm!



Sahar vackert var det nar Eugen skulle lara mig och Lovisa att dansa.



Jag var duktig!



Sen gjorde jag nagot fel tror jag.. ^^ Jag va rinte bast hela tiden kanske.



Sahar sot var jag en gang i skolan.



Vi var pa artonarsfest. Har ar ett av de glada fodelsedagsbarnen.



Sen var det bal och grejer. Svenskorna var pepp!



Alla brudarna.



Det var en harlig kvall.



Pa lordagen at jag Kentucky Fried Chicken for forsta gangen.



Seda och Lovisa var glada.
Vi motte galet folk som skulle pa Abba tribute night. De blev helimponerade over att traffa svenskar.
De var inte lika imponerade nar vi sa att vi inte gillar ABBA.

Kommentarer
Postat av: Josefin

O, så vacker du var och är! Vilken klänning. Hjälp. Sjukt snygg.

2008-11-26 @ 01:49:18
URL: http://josefinbergstrom.blogspot.com
Postat av: Ivannia

Åh. Vad fin du var.

2008-11-27 @ 09:33:48
Postat av: Veronica

Snyggt! Inte fånigt och tjejigt som jag trodde en bal skulle vara. Är det din egen klänning?? Sjukt snygg tyllsammans med håret och läppstiftet.



Kankse tror du att jag blivit galen, det har jag.

2008-11-29 @ 10:04:05
Postat av: Johanna

Hej!!!! Å, vilka fina bilder. Jättekul att se. Jag vill leva ditt liv just nu lite. :)

2008-12-03 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0