Isle of Wight #26

Lite bilder igen. Bara för att jag vet att ni älskar det. (Lite i alla fall?)



Bara för att jag tyckte att det här var så sjukt galet jäkla roligt.



Såhär söta kan vi vara om vi vill. Jag och Jess. Och jaa.. såhär stor mun kan jag få om jag gapar.



Och såhär coola kan vi vara. Are our faces bouuuvvered?



Såhär glada ocj nöjda var vi när vi fick Kinamat. WEHEJ!



Såhär kan det se ut när en massa utbytesstudenter träffas och grillar.



Folk är ju rätt galna. Tre tyskor och en bit av en norrman.



Bara för att skandinavien är bäst. Och för att Oda är söt.



Det blev lite för kallt för oss på kvällen och alla samlades i vardagsrummet. Myspys.



Det blev gitarrspel och myspys.



Tills folk blev trötta och somnade, som Christian.



Eller sötade sig i sofforna, som Debbi och Seda.



Eller bekantade sig med gullhunden Tyson, som Attila. De blev lite för intima
till och med och Tyson misstog Attilas arm för en honhund.. Eller gjorde han?

Kommentarer
Postat av: Din pappa

Varför sitter du alltid bredvid norrmannen?

2008-10-03 @ 18:39:19
Postat av: Dalkullan

ÅH BABY VAD SLANK DU HAR BLIVIT! Du ser ut att må underbart, jag saknar dig och ångrar att jag inte hälsade på dig innan du stack! <333333 massvis med kärlek till dig, för jag saknar dig som en tok

2008-10-26 @ 02:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0