Isle of Wight #26

Onsdag

Jag har återfunnit det trådlösa nätverket. Jag lånar. Bus.
Tack så jättemycket snälla brittiska familj som inte vet någonting alls om datorer, eller bara älskar sina grannar. Tack.

Kvällen har ängats åt biotittande. Det började med att vi var ett fyrtal personer som skulle på bio, sedan exploderade det, och vi var mer än femton personer som skulle med. Helgalet.
Men roligt var det i alla fall. Vi såg Tropic Thunder, it's a laugh. Sjukt rolig, om än inte särskilt givande i övrigt.

Annars så rullar livet i England på i sin vanliga takt. Och det känns jäkligt bra att jag äntligen börjar få ett ordentligt socialt liv, jag menar sådär att man spontanumgås på kvällarna och sånt. Härligt.
Jess smsade mig helt plötsligt igår kväll och sedan blev vi minsann utdragna till en lekpark för att leka med henne och hennes vänner. Finfint.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du din fuskis med ett översocialt liv!

2008-10-02 @ 21:50:58
Postat av: Ivannia

Gumman. Ditt hår? Jättefint. Har du gjort något med det? Suck, nu ser du ju inte ut som min Josefine heller.

2008-10-04 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0