Isle of Wight #33

Torsdag

Än en gång har jag och Seda tagit oss till Joe's för att vara lite sociala med folk från våra respektive hemland.
Finfint.
Jag saknar er allihopa.
Idag när jag satt i skolan och hade tråkigt läste jag Moas blogg till exempel.
Den jäkeln.
Hon har blivit värsta mogen och vuxen och jobbar. Och åker iväg till Australien snart.
Det fick mig att inse att det händer saker i Sverige fast jag inte är där.
Jag gillart inte.

Annars är det hleg snart igen.
Det blir en myshelg tror jag.
Först filmkväll med Seda efter Kung Fun imorgon, och sedan myskväll hemma hos Lovisa.
I like it.


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag saknar dig massor, massor Jossan!

Och jag är dålig på att höra av mig. Kan man prata med dig på något sätt? Det längtar jag efter!



Snart jobbar jag inte så mycket mer. Måndag tisdag denna vecka, vad jag vet än så länge i alla fall. Och sedan två Göteborgsdagar i november. Det känns skönt. Jag behöver vila upp mig nu! Helgerna är alltid för korta. Jag saknar att komma till dig om fredagar. Äta mat med din härliga familj.. hoho. Det känns som det var länge sen nu!

2008-10-25 @ 13:13:03
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0