Isle of Wight #35

Onsdag

Jag sitter i skolan. I the sixth form room, som ar nagons slags kombination av studielokal och sallskapsrum. Finfint.
Hur som haver, jag ar mattligt road och tankte passa pa att ge er en uppdatering. Straight form school liksom. Wehey.

Jag ville inte stiga upp ur sangen i morse. Det var kallt! Inte ens tnaken pa en varm dusch lockade, vilket i och for sig kan ha nagot att gora med att det tar ca fem minuter innnan varmvattnet kommer igang.. Brr.
Men ivag till skolan kom vi i alla fall, efter att ha klarat av alla morgonforberedelser.
Vi ar nyttiga i veckan och ater fruktsallad till lunch. Det ar inte alls daligt ska jag tala om for er. Mums.
Men.. ett litet bakslag idag - jordgubbarna hade blivit mogliga. Attans.
Det var bara att slanga.. jag var inte glad.

Mm. Nu blev jag hungrig ocksa.
Det ar lunch om en kvart. Wey.
Sen ska jag ta porttrattfotografier av Seda, Debbi och Lovisa, som nagot motvilligt gatt med pa att agera modeller.
Ha, det ar jatteorforberett, men jag far improvisera frma nagot fint.
Nasta vecka har jag tankt terrorisera Seda genom att tvinga henne att sta modell igen och kla ut henne i massa olika roller a la Cindy Sherman. Det blir spannande. Och.. hon har faktiskt gatt med pa det. Sadetsa.

Idag upptackte utbytisarna att jag har tre namn. Mitt tilltalsnamn och mina tva mellan namn.
Det var morgonens hetaste samtalsamne och de var galet fascinerade. Jag hajar inte..
Nu heter jag i alla fall Josefine Sara Ellen hela tiden.
Galna manniskor. ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0