Isle of Wight #36

Jag ber om ursäkt för uppehållet, igen.
Det har vart ganska hektiskt.

Nu är det half term, och jag gillar det.

I tisdags åkte vi över til fastlandet och Portsmouth.
Shopping för hela slanten (bokstavligt talat).
Nya favortibutiken är PRIMARK där jag inhandlade ett par skor till balen, pyjamasbyxor, två tröjor, mössa, två par vantar, halsduk och en väska för den ringa summan av 31 pund. Inte illa.
dagen avslutades med kinamat i Ryde. Nu när jag har hajat att de vill ha dricks är det ignet problem.
Åh, jag känner mig så tuff och världsvan.

Annars har jag hunnit med två kalas och ett biobesök.
Lovisa, Seda, Tove och Hanna ville se High Shcool Musical 3.
Jag och Simen är ju liite coolare, så vi såg Eagle Eye istället.
Woah, Galet bra film. Fast.. slutet var för puttinuttigt.
Eller så är det bara jag som är hemsk.
Nej.. Det är slutet det är fel på.
Efter bion utfördes underverk i köket hemma hos Lovisa.
Sumerfields enpundspizzor och shake and bake muffins bildade en festlig middag för fem.
Mmhm.

I morgon är det Halloween. Spännande.
Vi får se vad som dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0