Isle of Wight #37

Torsdag

Såhär såg det ut när vi var i Portsmouth. Litegrann.



Lunch på Subway.
När jag såg den här bilden insåg jag att det kankse ligger ngåot i vad folk säger när de kallar mig Ginger.
För det gör de..  tyvärr. Anyway. Hårfärg inhandlades, och nu kan ingen kalla mig rödhårig bannemej!
Jag får väl ladda upp någon bild på det hela.



Sedas obligatoriska pose med Portsmouth hamn i bakgrunden. Och till vänster en bit av det där hiskeliga
tornet som ska vara deras landmärke. Vi gick inte upp där. 45 minuters kö kändes inte som en höjdare precis.



Bara för att vi är rätt så söta ibland!



Och bara för att Seda är världens hälrigaste. Idag dammsög hon vårt rum. Duktiga Seda.
Jag lovade att jag skulle gör adet nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Erika Jonsson

Hejhopp! måste erkänna att jag inte har läst alla dina inlägg, men av dom jag har läst verkar det som att du har det bra och det gör mig glad :D hoppas du har det jättebra och att dom är snälla mot dig! :) KRAM!

2008-10-30 @ 22:51:53
Postat av: Ivannia

Hahaha. Killen i bakgrunden på första bilden ser ut som Martin med snaggat hår...

2008-11-01 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0