Isle of Wight #32

Tisdag

Åh vad jag gillar tisdagar bättre än måndagar. Wehey.
Idag har varit en sådan där bra dag – pinsamma uppgifter i Travel and tourism till trots (Jag var tvungen att visa vad jag gick för inom customer service genom att svara i telefon och bäst jag kunde försöka hjälpa en kvinna som ville resa till Ryssland. Det var ju lite knepigt. Min engelska blev ju inte direkt bättre av pressen. Men det gick.)

En bra dag i alla fall.
Jag klippte håret idag minsann, på mig själv. Eller.. jag klippte luggen. Men nämnas bör att jag inte ser helt förjävlig ut. Helt okej faktiskt. Wehey for me!
Och så hade vi singer practice.. Christina Aguilera och Shaun Kingston FTW. Not.

Det blir kanske bal ändå. Om jag lyckas ragga upp någon vettig att gå med, och om jag hittar ngåot vettigt att ha på mig. Min kära mor har precis via telefon talat om för mig hur viktigt det är att jag tar vara på alla upplevelser jag får möjlighet till här, och att jag bara får chansen en gång. Hon är ganska klok hon.

Alltså.. jag känner att jag måste be om ursäkt. Min svenska är verkligen urusel för tillfället.
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0