Isle of Wight #14

Nu är det foton som gäller.
En salig blandning från Sedas kamera.
Look and enjoy.



Portsmouth. Vy från en färja.



Portsmouth är ju en rätt gullig stad.



Gulligt som sagt. Och. Det är alltså den närmaste staden härifrån. På fastlandet.
Tio minuter med hoovercraft. Gillart.



Här är alltså bevise på att jag FAKTISKT kom tvåa när vi bowlade.
Om det beror på att jag var extremt duktig eller att de andra var extremt dåliga vet jag inte.
(Därom tvista de lärde Ivannia)



Från karnelvalen. En jättehärlig trans-jul-vagn. tomten var kvinna och alla änglarna var män.
Underbart.



Jag, vid piren.



Lovisa på stranden. en av de där ganska sällsynta soliga dagarna. Det var helfint.



En galen bussresa till Newport.



Stranden i Shanklin.



Vi var kreativa. Och. Jag saknar er också.



Seda



Jag



Svensk humor på en engelsk strand.



Seda och Dario



Seda



Jag och pojkarna var kreativa medan Seda lekte i vattenbrynet.



Barn på en strand.



Kari (Norge), Regina (Tyskland) och Jag.
Jag gör mig så underbart bra på kort. Ofattbart.



Debbie (Ty) och Reka (Ung) i skolan. Ah, Ryde High School. Maha.



Natalie (ty) och Oda (no)



Vi hittade en söt gata i Newport. Jag posade.



Söt gata som sagt.



Folket



Alltså allvarligt talat.. Jag borde träna framför spegeln eller något. Jag förstår inte.



Vi hittade ett mysigt café.



Det började regna..







Kommentarer
Postat av: Din pappa

Gillar sandtexten.

Men hallååååå!!!

Mer bilder på järnvägen.



totte

2008-09-11 @ 22:09:57
Postat av: jess

Gatorna är så där helmysigt brittiska. Eller som jag kan föreställa mig att de ser ut i England. Åh, ta mig dit. Seda ser ut som en indisk flicka kom jag just på.. hm..

2008-09-12 @ 17:15:09
Postat av: Ivannia

Haha. En korv.

2008-09-12 @ 18:47:09
Postat av: Johanna

Hej!!

Men går du på Ryde High School?!

Det är ju nästan Rydell High School!!!

Holy cow Jossan, du lever the Grease-dream!

2008-09-16 @ 10:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0