Isle of Wight #19

Här kommer lite mer bilder.



Promenad i staden. Solnedgång.



Lejonet från the lion dance. Kung Fu festen.



Barbeque med utbytisar. Folk är galna.



Tårttävlingen. Det tyska lagets bidrag.



Den skandinaviska tårtan. Mästerverket.



Jag fick agera tårtuppskärare. Jag var duktig, men jag lyckades demolera födelsedagsbarnets bit.
Attans.



Svenskorna var helpepp.



Skandinaviens stolthet. Minsann.



Sedan var det ju Twister som gällde.



Såhär kan det gå.



Seda och Reka är rätt söta.



Jag tror att Daniel trivdes på sin födelsedagsfest. Det var han, massa brudar..



..och Oygen förstås. Maha.



Jag och Seda tog en promenad på piren en kväll.



Det var jättefint. Tyvärr syns inte det så väl. Dum dum kamera.



Hon är en sådan poser den där.



Piren.



Och igen. Folk måste ha trott att vi var helgalna som gick omkring coh tog bilder på piren.
Newsflash. Vi ÄR helgalna.








Vi kan vara rätt söta vi också. När vi vill.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Lilla älsklingen. För helvete, kom hem nu.

2008-09-20 @ 23:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0