Isle of Wight #24

Torsdag

Jag fick ett paket igår.
Ett stort paket från Sverige innehållande ett antal Marabou chokladkakor och en stor påse Djungelvrål.
Jag var i himmelriket.
Bara för att min Mamma är bäst liksom.
Tack!
(Seda gillar också den svenska chokladen, fast hon vill inte erkänna att den är bättre än den tyska fast jag vet att hon tycker det - innerst inne.)

Jag gillar mitt enrichment. Jag har ju musik, så jag går till musikläraren, hon ger mig en gitarr och sen får jag sitta och spela i ett rum i en timme. Helt okej. Och det är det enda ämnet jag behöver läsa. Suits me good.

Kung-Fu igår. Vi var bara fyra stycken där. Jag blev ihopparad med Penny. Mardrömmen. Jag fick storstryk av en trettonåring (jag har gigantiska blåmärken på armarna).. Fast. Jag bör nämna att hon faktiskt har tränat där i flera år, och att hon håller på och utbildar sig till tränare. Så jag behöver kanske inte skämmas så mycket ändå. Om man ska skylla ifrån sig lite sådär.
Det var en smärtsam lektion. Jag saknade Dave.

Idag sa Mrs Pitts att hon vill att jag ska ha ansvar för sånggruppen i skolshowen. Ta hand om dem, agera lärare. Spännande. Jag får se hur det hela utvecklas.

Annars har jag inte särskilt mycket nytt att förtälja.
Imorgon är det Chineese Night med Chris, Deia, Jess, Seda och eventuellt ett par till utybtisar som gäller. Kinamat, onyttigheter och film. Det blir nog mys.

På lördag blir det EF grillfest.

Helgen blir finfin.
Och i morgon ska jag äntligen få prova på Cross Country! Spännande spännande.

I övrigt så.. nej, inte mycket. Livet lekeer för tillfället.
Ny månad - nya pengar. Underbart.
Och jag får mitt studiebidrag också.
Jag har absolut inget att klaga på.

Fast.. jag saknar er en smula. Ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0