Isle of Wight #159

Fredag

Sista dagen i skolan idag.
Ser fram emot tva veckors pasklov. Inte helt fel kanns det som.

Ikvall blir det tjejmys hos Jade med hot tub och sadant, i morgon ar det Seans fodelsedagskalas.
Och sa gar vi nog ut ikvall, och kanske imorgon.
Far se hur det blir.
Sen ar det sondag. Da ska jag ta det lugnt. Stada lite. Mysa.
Och sedan pa mandag.

DA KOMMER MIN FAMILJ!

Lyckan.


Det kanns sa himla skont nar man kan osa over sin oro och sitt ansvar pa nagon som kan hantera det battre.
Fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullunge!

Din Mami

2009-04-03 @ 20:00:36
Postat av: sara

och på söndag ska du banne mig ringa mig! det är väl största saken som händer på söndag ändå ;/

2009-04-04 @ 08:47:04
Postat av: Ivannia

Hihihiii. Dom är där nu. Så mysigt.

2009-04-06 @ 23:39:47
Postat av: Moa

Hej! Jag onskar att jag ocksa kunde komma och halsa pa dig! Bara en timmes flyg, men lite knepigare och langre stracka fran Australien...

Nu har jag skaffat mig ett telefonkort sa att jag kan ringa jattibilligt till Sverige och England! Problemet ar att jag inte har nagot telefonnummer till dig.. maste vara Landline tror jag.

Vill prata med dig! Har inte gjort det pa 100 ar.

2009-04-08 @ 05:49:59
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Jag onskar att jag ocksa kunde komma och halsa pa dig! Bara en timmes flyg, men lite knepigare och langre stracka fran Australien...

Nu har jag skaffat mig ett telefonkort sa att jag kan ringa jattibilligt till Sverige och England! Problemet ar att jag inte har nagot telefonnummer till dig.. maste vara Landline tror jag.

Vill prata med dig! Har inte gjort det pa 100 ar.

2009-04-08 @ 05:51:29
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Ivannia

Alltså Josefine, det är för fan rent ut sagt SKAMLIGT att du inte bloggat på 3 veckor. TRE VECKOR???! Uppdatering SNARAST annars kör jag upp en gren i analen på din katt.

2009-04-26 @ 23:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0