Because you're mine, I walk the line.

Min käraste bror kom och överraskade mig med en julkalender.
En sådan där med choklad i. Nostaglin är total! Jag har inte ägt en sådan kalender sedan jag var tio år, och det är min genuina övertygelse att en dag som börjar med en liten bit choklad inte kan bli annat än bra.

Sådeledes ser åsterstoden av december månad ut att bli bra.
Extremt bra.

Det tackar jag för!



Det faktum att jag får börja med att öppna hela sex luckor är också väldigt väldigt välkommet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har aldrig ägt en sådan chokladkalender i hela mitt liv..fast jag har alltid velat ha en..:P

2009-12-06 @ 16:38:01
URL: http://swardlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0