I've got to get this feeling off my chest.

Söndag.

Jag är uppfylld av en ovan känsla. Konstruktiv, duktig, handlande.
Idag är jag allt annat än passiv, och det är sådana dagar jag mår extra bra.
Jag känner mig duktig. Det är skönt.

Full av positiva känslor inför den kommande veckan, särskilt som att det är den näst sista innan jullovet.
Julen hägrar med ljus, glögg, mat och kärlek. Jag kan knappt vänta!

Innan dess ska jag förstås hinna med en bunt skoljobb, men det känns överkomligt idag.
Jag kan det här. det kommer att gå bra.
Efter tolv och ett havt års skolgång borde man ha koll.

Den här helgen började extremdåligt, men har bara blivit bättre sedan dess.
Lite tänker jag att jag har hittat tillbaka til mig själv, och det gör mig väldigt glad.
Välkommen tillbaka.

Nu ska jag mumsa på lite rester av gårdagens kladdkaka.
Puss.


14 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0