Isle of Wight #117

Mandag

Ah, jag kan visst inte stava nagonting om det rakar likna namnet Stefan..
Jag tror bestamt att jag bojkottar det namnet fran och med nu.
Bannemej. Iget mera Stefan!
Jag hoppas att jag inte kanner nagon som heter sa.. Gor jag?
Forutom den engelske pojken da.. Fast han heter ju mera Stefffffaan.
Men.. det gar ju att dopa om honom.
Frej far han heta. Det blir fint sa.
Du kan val hojta till om du ksulle raka vara dopt till Stefan?
Vi kan dopa om dig ocksa. Fint.



Det snoade i natt!
Hor och hapna, och det var sa pass att det lade sig pa marken ocksa!
Wooh.
Alla ar jatteexalterade.
Utom svensken och tyskarna.
Vi ar mer..
"Men for tusan.. det var ju for det har vi lamnade landet.."
Sarskilt Seda.
Hon var INTE road i morse. Svor och hade sig.
Man tror inte riktigt att sadana ord ska ta sig ur den dar oskyldiga flickans mun, men ack sa fel man kan ha.
Det var nastan sa att jag kande for att tvatta hennes mun med tval. Eller.. appel schampoo.
I vilket fall sa bestamde vi att det knappast var vart besvaret att streta hela halvtimmen till skolan i uppforsbacke och is och javligheter. Sa vi tankte vara lata och ta bussen.
Allt gick superfint, tills vi insag att vi akte bort fran skolan och inte emot den.
Attans.
Vi holl huvudena kalla och satt kvar i alla fall.
Tankte att i varsta fall sa hamnar vi i Newport, men da ar det bara att ta 9an tillbaka igen.
Det visade sig att bussen bara tog en sjuhelsikes omvag runtom i Ryde och
efter 45 minuter kom vi fram till skolan. Helskinnade och nagotsanar varma.
Fint.
Nu har vi lart oss det.

Idag ar det mandag.
Men av nagon anledning sa kanns det inte sa farligt.
Kanske ar det for att jag fick en inbjudan till fransyskan ikvall.
To spend the evening in her hot tube and ignore the snow.
Sounds good to me.
Det kor vi pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0