Isle of Wight #120

Dagens lektion ar avklarad.
Jag slapp vara kreativ idag.
Istallet ska kreativiteten floda pa onsdagens lektion! Spannande.
Nej, det var inte sa farligt som jag trodde. Jag har mitt pa det torra.

Det ar verkligen helgalet hur exalterade folk blir over snon har.
Fast.. det ar ju klart. De har val varit utan den ett par ar kanske.
Jag ar ungefar lika road som Seda.
Har tackat nej till x antal inbjudningar till snobollskrig.
Vill att solen ska komma fram, varmt, regn, smalta. Forsvinna.
ALDRIG KOMMA TILLBAKS!
Typ sa.
Jag gillar ju inte sno nej.. ni kanske forstod det.
Det far mig att vilja transferera mig hem pa stort och krypa upp i en stor fotolj med en STOR kopp varm choklad under en TJOCK filt. Dromscenariot. Mmmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0