Isle of Wight #121

Onsdag

Jag tar tillbaka allt illa jag skrivit om snon.
Sno ar fint.
Sarskilt nar skolan maste stanga for att varken larare eller elever kan komma dit.
Allt pa grund av ca tre centimeter sno.
Harligt tyckte jag.

Jag och Seda hade precis kommit fram till skolan nar vi mottes av en massa glada barn som hoppade runt och kastade snobollar pa varandra. SKOLAN AR STANGD!
Sa vi gick hem och tittade lite pa True Blood (Det ar BRA Hasten!) och sov en stund.

Senare sa gick vi ut och lekte i snon, som da var halvsmalt och blot.
Men rolig anda.
Och efter att ha plaskat runt i slasket och kastat snobollar pa varandra gick vi in i varmen igen och drack varm choklad.

Jag har haft samre dagar.


I morse blev jag vackt klockan 6 av att telefonen ringde.
Anton fyller ju ar idag. 14 ar. Vart har tiden tagit vagen?
Jag fick hela taget med tarta beskrivet for mig i mitt halvvakna tillstand och fick gratulera min kara lillebror.
Grattis Anton.

Idag har jag lektioner till 12.
Sedan ska jag och Seda luncha med Frenchie.
Finfint.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men å, "Frenchie".... Precis som i Grease. Din skola heter nästan "Rydell High School" och du har en kompis som heter Frenchie.... :D

2009-02-04 @ 17:23:48
Postat av: Ivannia

Hahaha! Grym iakttagelse Johanna :D Och i övrigt är jag ledsen att meddela att den förbannade snön nått även Sverige. Den täcker mina skor på vägen hem, men misströsta icke: jag trampar HÅRT i snön för att den ska känna smärta och svär åt den. Förhoppningsvis så förstår den bättre än att komma tillbaka såhär oanmäld nästa gång...

2009-02-05 @ 13:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0