Isle of Wight #123

Mandag

Hittills har det varit en fin mandag.
Jag vaknade och fick pannkakor och gradde till frukost.
Fin borjan pa veckan tycker jag.

Om en vecka kommer de. Mina fina.
Ivannia och Veronica.
Tusan vad roligt det ska bli!
Jag har borjat planera vad vi ska gora.
Fast.. jag tanker att de borde val ha nagra ideer de ocksa, sa jag far lamna ett par luckor.
Jag langtar sa!


Ibland tanker jag att jag skulle gora mitt liv har till ett filmmanus och salja det till Hollywood.
Tjana lite pengar pa dramatiken.
For allvarligt talat, jag skulle betala for att se den filmen!
Gosh.
Men allt ar frid coh frojd.


Det enda jag inte kan fa ur huvudet..
Du sa aldrig forlat.

Kommentarer
Postat av: Ivannia

Jag dööör! Jag tycker att för övrigt att både du och jag kan skriva filmmanus av våra liv, så kan dom liksom gå in i varandra! Nej, vi gör det till en enda lång film typ Sandor/Ida stajl!! Man följer oss via våra mejl, typ scen 1: Ivannia sitter och skriver, och medans hon skriver så börjar scenen spelas upp i hennes huvud!! Och sen du! Perfekt, fucking Hollywood nästa.

2009-02-09 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0