Isle of Wight #126

Torsdag

Antligen har slutet pa veckan borjat.
Imorgon borjar lovet. Half term.
Det ska bli galet skont.

Och lala hjartans dag pa lordag ocksa..
Om sanningen ska fram sa ar det ju inte min favoritdag precis.
ar man singel, sa SKA man vara deprimerad och nere och tycka synd om sig sjalv (for det finns ju inte minsta chans att man over huvud taget kan vara lycklig om man ar singel, nej man MASTE ha en pojkvan/flickvan for att vara vard nagot alls.)

Jag blir sa trott.

Och om man nu har nagon, da MASTE man vara extra gulliga mot varandra och pluttisnutta sig igenom hela dagen med rosor och choklad och romantisk middag och jag vet inte vad.

Nej alltsa.
For mig kanns det bara sa jakla krystat.
Jag har upplevt det dar med chokladen och rosorna och hela grejen, och allvarligt talat..
Det kandes bara uppstyrt och jobbigt.

Ge mig uppmarksamhet och presenter och middag - for all del, visst.
Men det ska vara for att du vill, inte for att du maste.

Spontanromantik tack, annars kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0